Buurtgesprek Stadionbuurt

Voor mijn medebewoners van de Stadionbuurt organiseer ik een gespreksavond over het wonen in de Stadionbuurt/Marathonbuurt.

 Op dinsdagavond 18 maart bent u van harte welkom om 20.00 uur in buurtgebouw ‘Welkom’ op de Olympiaweg 103 hs

We kunnen het onder andere hebben over:

– Nieuwbouw Stadionplein

– Hoogte van de huren

– Hoe loopt de verkoop van woningen en wat vinden kopers van onze gemengde buurt

– Hoe kunnen we huurders in de buurt effectief organiseren

– Wat betekent de verandering van het stadsdeelstelsel naar bestuurscommissies voor u als bewoner

– Hoe is het met het woningonderhoud in de buurt bij particulieren en corporaties

En vooral alles wat uzelf wilt vragen en zeggen!

Ik ben erg verheugd dat ook medebewoner John Sedney van de Huurdersvereniging Amsterdam en de verantwoordelijk portefeuillehouder bij het stadsdeel Egbert de Vries aanwezig willen zijn.

Hopelijk tot dinsdag!

1 reactie

Opgeslagen onder Zonder categorie

Een Reactie op “Buurtgesprek Stadionbuurt

  1. Elisabeth

    Beste Michiel,

    Vandaag heb ik jouw brief ontvangen in mijn brievenbus.
    Allereerst wil ik je bedanken voor jouw inzet voor verbetering van onze buurt.
    Echter wil ik je wel bij dezen adviseren om in de toekomst dergelijke brieven door derden laten controleren/nalezen.
    Voor iemand met ambities zoals jij die hebt, moet je extra waakzaam zijn voor spelfouten en verkeerde zinsopbouw.

    Succes!!

Geef een reactie

